Greetings from the beautiful West Münsterland!Greetings from the beautiful West Münsterland!Ein Hallo aus dem schönen Westmünsterland
A brief introductionA brief introductionEine kurze Vorstellung
Hello everyone, my name is Daniel and I’m from the Borken district in the beautiful Westmünsterland region. I’ve been passionate about photography for 15 years now—sometimes more, sometimes less! I haven’t specialized in any one area. After attending several photography workshops (studio, portrait, landscape), I now shoot just about anything that comes in front of my lens. I’ve also been working with photo editing for almost as long as I’ve been taking pictures. In this community, I’m looking forward to constructive feedback and new ideas, and I’m happy to share my knowledge to help others whenever I can. Here’s to many great photos!
Best regards, - Daniel G. -Hello everyone, my name is Daniel and I’m from the Borken district in the beautiful Westmünsterland region. I’ve been passionate about photography for 15 years now—sometimes more, sometimes less! I haven’t specialized in any one area. After attending several photography workshops (studio, portrait, landscape), I now shoot just about anything that comes in front of my lens. I’ve also been working with photo editing for almost as long as I’ve been taking pictures. In this community, I’m looking forward to constructive feedback and new ideas, and I’m happy to share my knowledge to help others whenever I can. Here’s to many great photos!
Best regards, - Daniel G. -Hallo zusammen, mein Name ist Daniel und ich komme aus dem Kreis Borken im schönen Westmünsterland. Mit der Fotografie beschäftige ich mich nun seit nunmehr 15 Jahren - mal mehr mal weniger! Auf eine bestimmte Sparte habe ich mich nicht festgelegt. Nach mehreren Fotoworkshops (Studio / Portrait / Landschaftsfotografie) fotografiere ich fast alles, was mir vor das Objektiv kommt. Fast genau so lange, wie mit der Fotografie, beschäftige ich zudem mit der Bildbearbeitung. In dieser Community erhoff ich mir konstruktive Kritik und Anregungen, werde aber auch - -falls ich helfen kann - mein Wissen einbringen, um anderen zu helfen. Auf viele gute Fotos.
VG - Daniel G. -