Good morning everyone.
My name is Dagmar, and I’m from the beautiful Harz region.
I go by MayaCat here because that’s the name I use for my poetry as well.
So, for simplicity’s sake, I’m using it here too. I’ve been into photography for several years now.
I also write poems from time to time. Additionally, I’m a moderator at an internet radio station. I have a tomcat and enjoy spending time in nature.
I hope to learn a few new things here.
Best wishes, DaggiGood morning everyone.
My name is Dagmar, and I’m from the beautiful Harz region.
I go by MayaCat here because that’s the name I use for my poetry as well.
So, for simplicity’s sake, I’m using it here too. I’ve been into photography for several years now.
I also write poems from time to time. Additionally, I’m a moderator at an internet radio station. I have a tomcat and enjoy spending time in nature.
I hope to learn a few new things here.
Best wishes, DaggiGuten Morgen zusammen.
Mein Name ist Dagmar und ich komme aus dem schönen Harz.
Ich bin hier als MayaCat weil der Nick auch unter meinen Gedichten steht.
Deshalb verwende ich ihn der Einfachheit halber auch hier. Ich photographiere
schon einige Jahre. Ferner schreibe ich ab und zu Gedichte. Desweiteren bin
ich Modi in einem Internetradio. Ich habe einen Kater und bin gern in der Natur.
Ich hoffe hier noch etwas lernen zu können.
Liebe Grüße Daggi
