Once again Hude/OldenburgOnce again Hude/OldenburgWieder einmal Hude/Oldenburg
Taken with my Ricoh GR III. I am always surprised by the image quality this small camera delivers (it does have an APS-C sensor, though).Taken with my Ricoh GR III. I am always surprised by the image quality this small camera delivers (it does have an APS-C sensor, though).Aufgenommen mit meiner Ricoh GR III. Ich bin immer wieder überrascht, was diese kleine Kamera (allerdings hat sie einen APS-C Sensor) für eine Bildqualität hat.
Once again Hude/OldenburgOnce again Hude/OldenburgWieder einmal Hude/Oldenburg
Taken with my Ricoh GR III. I am always surprised by the image quality this small camera delivers (it does have an APS-C sensor, though).Taken with my Ricoh GR III. I am always surprised by the image quality this small camera delivers (it does have an APS-C sensor, though).Aufgenommen mit meiner Ricoh GR III. Ich bin immer wieder überrascht, was diese kleine Kamera (allerdings hat sie einen APS-C Sensor) für eine Bildqualität hat.